Fandom

Supernatural CZ Wiki

Gabriel

113stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Gabriel
Gabriel1.jpg
Alias Loki, Šibal (Trickster)
Druh Archanděl
Pohlaví žádné (nebeská bytost)
Narozen/a Před Lidstvem
Zemřel/a 2010 (zabit Luciferem)
Povolání Šibal

Archanděl

Věrnost Nebe (dříve)

Bratři Winchesterovi

Výskyt v Epizodách Jako Šibal:
  • 2x15 Drby
  • 3x11 Časová Smyčka

Jako Gabriel:

  • 5x08 Báječný Televizní Svět
  • 5x19 Kladivo Bohů
Hraje Richard Speight Jr.

Gabriel je jeden ze čtyř archandělů, kteří byli stvořeni Bohem, je z nich nejmladší. I když Bůh stvořil každého anděla, pouze Michael, Lucifer, Raphael a Gabriel se s ním setkali.

Po boji v nebi mezi Michaelem a Luciferem se Gabriel rozhodl opustit nebe a ukrýt se na Zemi mezi lidi, které Lucifer nenáviděl. Opatřil si schránku a jak to sám nazval, vstoupil do "ochrany svědků". Začal se vydávat za boha Lokiho, později známého jako Trickstera (Šibal). Tehdy se setkal Samem a Deanem, které si oblíbil.

Životopis Editovat

Jako Šibal Editovat

2x15 - Drby Editovat

Poprvé se sním Sam a Dean setkali ve městě Springfield v Ohio. Kde na tamější univerzitě působil jako "školník". Pustil se i Sama a Deana, dělal jim problémy jako ztracený počítač, vypuštěné gumy u auta, aby to vypadalo na bratrskou válku. Nakonec do města dorazil Bobby a prozradil jim co se děje. Společně se pak pokusili Šibala zabít, ale on použil iluzi své smrti. Sam, Dean a Bobby opustili město s pocitem dobře odvedené práce.

3x11 - Časová Smyčka Editovat

Další setkání bylo ve městě Broward County na Floridě. Sam a Dean zde řešili případ pohřešovaného muže. Při vyšetřování je Dean nešťastně zabit brokovnicí a umírá. Náhle se ale Sam probouzí ráno toho samého dne, zjišťuje že se ocitl v časové smyčce. V úterý ráno se probudí a večer Dean umře, tak to chodilo nespočetně krát. Jednoho úterý si ale muž u baru, kde každé úterý snídají, dal k palačinkám jiný sirup než ostatní dny. Poté co Dean zemře se Sam opět probouzí a v baru si počká no onoho muže, když vyjde ven s Deanem ho chytí. Sam kterému již došlo že je to šibal má připravený kůl s krví.

Šibal1.jpg

Samem

Šibal se odmaskuje a Sam i Dean zjistí že je to ten samí kterého loni "zabili". Poté Šibal slíbí že už další úterek nebude, luskne prsty a Sam se probouzí ve středu ráno. Sam šťastný že to již skončilo, rozhodne že z města odejdou bez pomsty. Když mají sbaleno jde Dean k Impale, tam ho ale přepadne zloděj jenž ho zabije. Nešťastný Sam čeká až se znovu probudí, ale Šibal už znovu úterý nebo středu neudělá.

Po třech měsících od Deanovy smrti, Sam loví sám a jezdí po státech snažíc se najít Šibala a oživit Deana. Sam už ani nemluví s Bobbym. Bobby mu poté jednou zavolá a tvrdí že už ví jak Šibala přivolat, ale musí se vrátit do Broward County. Pro příjezdu mu Bobby řekne že potřebují hodně lidské krve. Sam souhlasí. Bobby nabízí svojí krev, než aby zabili nějakého chudáka. Bobby si kleká, Sam ho ale nepodřízne, probodne ho kůlem s krví. Myslel si že to byl Šibal. Bohužel to byl jen Bobby. Šibal poté jeví, s tím že ho celou dobu sledoval. Sam se snaží Šibala odprosit aby vrátil vše zpět do uterý nebo do středy, aby byl Dean naživu. Šibal ale tvrdí že to udělal pro Sama, Dean ho celou dobu brzdil a že stejně podepsal smlouvu tak půjde do pekla. Sam ale nechce. Šibal znechuceně řekne že to přestalo být zábavné už dávno a luskne prsty. Sam se probouzí ve středu toho dne kdy Dean umřel. Po odchodu z hotelu si Sam uvědomí že Dean stejně brzy zemře a on zůstane sám.

Jako Gabriel Editovat

5x08 - Báječný Televizní Svět Editovat

Po osvobození Lucifera z klece, Gabriel vyhledal Sama a Deana. Chytil je ve skladišti. Chtěl je přinutit souhlasit se vstupem jeho bratrů do svých schránek. Poté co Sam a Dean zjistí že je Anděl, chytí ho do pasti Svatého oleje. Poté k němu měl Dean morální proslov, uhasili olej a odešli. Gabriel zůstal sám ve skladišti.

5x19 - Kladivo Bohů Editovat

Gabriel se znovu vrací když, Sama a Deana chytí ostatní bohové v hotelu, jež se
GabrielxLucifer.png

Gabriel čelící Luciferovi

snaží zabránit Apokalypse. Gabriel před nimi vystupuje jako Loki a snaží se bratry zachránit z jejich smrtelných spárů. Bohužel je prozrazen, bohové mu vzali Archandělskou čepel aby s ní zabili Lucifera, ale napřed ji vyzkouší na něm...

Naštěstí je to jen iluze a praví Gabriel se skryl. Do hotelu dorazil Lucifer a nemilosrdně pobil všechny "bohy". Nakonec se mu postavil Gabriel, nejmladší bratr. Snažil se ho nalákat na přelud sama sebe a napadnout ho zezadu. Lucifer byl ale mnohem mocnější než Gabriel a jeho trik prokoukl. Napadl ho a zabil ho jeho vlastní Archandělskou čepelí.

V síti Wikia

Náhodná Wiki